Територіальні органи ДФС
у Черкаській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, поданих до Головного управління ДФС у Черкаській області, ДПІ та ОДПІ в районах і містах, протягом січня – листопаду 2015 року

08.12.2015

З початку року до Головного управління ДФС у Черкаській області та податкових інспекцій області надійшло 391 письмове звернення громадян, з них: 383 заяви, 5 пропозицій та 3 скарги.

Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:

- повідомлення про ухилення від сплати податків (на думку заявників) – 159 заяв;

- питання щодо оподаткування – 86 заяв;

- питання щодо єдиного соціального внеску – 14 заяв;

- питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 64 заяви;

- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 12 заяв.

За звітний період неодноразових звернень громадян не надходило.

Особистий прийом громадян здійснюється відповідно із графіками особистого прийому громадян посадовими особами.

Упродовж січня – листопаду 2015 року посадовими особами здійснено 228 прийомів за зверненнями громадян, з них 204 заяви, 24 - пропозиції (зауваження). Скарги не надходили.

Основні питання, які порушують громадяни на особистому прийомі, це питання податкового законодавства – 172 прийоми, працевлаштування – 17 прийомів, ЄСВ - 10 прийомів.