Територіальні органи ДФС
у Черкаській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Інформація щодо стану розгляду звернень громадян, поданих до Головного управління ДФС у Черкаській області, ДПІ та ОДПІ в районах і містах, протягом січня – червня 2015 року

06.07.2015

  З початку року до Головного управління ДФС у Черкаській області та податкових інспекцій області надійшло 161 письмове звернення громадян, що на 48 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (209), з них: 156 заяв (96,9%), 3 пропозиції (1,8%) та 2 скарги (1,3%).

  Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:

- повідомлення про ухилення від сплати податків (на думку заявників) – 80 заяв (49,7%);

- питання щодо оподаткування – 27 заяв (16,8%);

- питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 22 заяви (13,7%);

- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 5 заяви (3,1%).

  Слід відмітити, що громадяни частіше звертаються з повідомленнями про ухилення від сплати податків, що пояснюється ростом довіри громадян до органів ДФС.

  За звітний період до повторних та неодноразових звернень громадян не надходило.

  Особистий прийом громадян здійснюється відповідно із графіками особистого прийому громадян посадовими особами.

  Упродовж січня – червня 2015 року посадовими особами здійснено 160 прийомів за зверненнями громадян що на 5 звернень менше, ніж за відповідний період 2014 рік (165), з них 138 заяв (86,3%) та 22 пропозиції (зауваження) (13,7%). Скарги не надходили.

  Основні питання, які порушують громадяни на особистому прийомі, це питання податкового законодавства – 110 прийомів (68,8%), працевлаштування – 15 прийомів (9,4%). ЄСВ - 9 прийомів (5,6%).