Територіальні органи ДФС
у Черкаській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Відсьогодні діють нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

11.12.2017 -

Звертаємо увагу зацікавлених платників на зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (Зміни №5), запроваджені для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису.

Наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 №150 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

Реєстраційна картка (для фізичної особи);

Реєстраційна картка (для юридичної особи);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

 

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 11 грудня 2017 року. Попередні форми реєстраційних документів попереднього зразка приймалися до 8 грудня включно і втратили чинність.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів»

 

Переглянути Зміни №5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут»