Територіальні органи ДФС
у Черкаській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Підвищено розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі алкогольні напої

30.08.2017 -

9 серпня прийнято, 23 серпня – оприлюднено на Урядовому порталі, а сьогодні 30 серпня опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» №160 постанову Кабінету Міністрів України №634 «Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957».

Постанова №634 набирає чинності через 10 днів з дня її опублікування, тобто з 9 вересня 2017 року.

Якими будуть від 9 вересня мінімальні оптово-відпускні і роздрібні ціни на окремі алкогольні напої, визначено у додатку до постанови №634 (додається до релізу).

Зокрема, роздрібні ціни на горілку та лікеро-горілчані вироби збільшено на 14,0-19,41%; віскі, ром та джин - на 6,5-6,6%; коньяк (бренді) - на 12,3-29,1%; вина з додаванням спирту, ігристі - на 7,1-13,3%.

У коментарі до постанови №634

(http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=250184135&cat_id=244274160) зазначено, що Кабінет Міністрів підвищив мінімальні ціни на алкоголь, щоб захистити споживачів від контрафактної та сурогатної продукції і зменшити частку тіньової економіки.

Розмір мінімальних цін на алкоголь, який діє сьогодні, запроваджено у листопаді 2016 року (за постановою Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2016 №828). Водночас, у 2017 році зросли ставки акцизного податку на переважну більшість алкогольних напоїв (горілку, лікеро-горілчані вироби, коньяк, вина, тощо). Відбулося і зростання інших складових ціни, тому сьогодні розмір мінімальних цін не відповідає реальним витратам на виробництво і реалізацію алкогольних напоїв.

До Мінекономрозвитку надійшли чисельні звернення учасників ринку, які наголошували, що чинні мінімальні ціни не покривають їхні операційні витрати. Внаслідок цього, на думку асоціацій виробників алкогольної продукції, послаблюється конкуренція з боку легальних виробників і збільшується частка недобросовісних виробників. Це відбувається, тому що такі компанії можуть скорочувати свої операційні витрати шляхом придбання необлікованого спирту, використання сурогатних речовин, ухилення від сплати податків, виробництва контрафактної продукції, тощо.

 

З текстом постанови №634 та додатком можна ознайомитись за посиланнями: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=250218536

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/634-2017-%D0%BF

Додаткові матеріали