Територіальні органи ДФС
у Черкаській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Контакти

Поштова адреса Черкаської митниці ДФС:


18007, м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 76


Електронна пошта: ck@customs.sfs.gov.ua

 

Телефон приймальні: (0472) 33-18-63

Факс: (0472) 33-19-32

у робочі дні (0472) 35-10-51 - приймальня начальника митниці,

у вихідні та святкові дні (0472) 33-19-32 - сектор оперативних чергових митниці.

Адміністративно-господарський відділ: (0472) 37-12-44

Години роботи Черкаської митниці ДФС:

З понеділка по п’ятницю з 09:00 до 13:00 та з 13:45 до 18:00 (у п’ятницю – до 16:45)

Інформаційно-довідковий департамент:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.

 

Електронна пошта:

idd@sfs.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису) 

Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС

Сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її та територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua.

Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3». 

Електронні звернення від громадян приймаються у ДФС на електронну адресу zvernennya@sfs.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.

 

Приймальня громадян Черкаської митниці ДФС:

 

Особистий прийом керівництвом та посадовими особами Черкаської митниці ДФС здійснюється у приміщенні Черкаської митниці ДФС за адресою: м. Черкаси, вул.Остафія Дашковича, 76.

Згідно наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015р. № 484/26929) запис громадян на прийом проводиться в робочі дні. Проведення запису завершується не пізніше 45 хвилин до закінчення робочого дня.

Запис на черговий прийом до керівництва Черкаської митниці ДФС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів – за п'ять робочих днів до дати особистого прийому

Отримати додаткову інформацію щодо посадових осіб, до компетенції яких відноситься вирішення питання з якими звертається громадянин, а також здійснити попередній запис на особистий прийом до посадових осіб Черкаської митниці ДФС, громадяни можуть в часи роботи установи: з понеділка по п’ятницю з 9 год.00 хв. до 13 год.00 хв. та з 13 год.45 хв. до 17 год.15 хв. (у п’ятницю – до 16 год.00 хв.):

  • за телефоном (0472) 33-18-63;

  • особисто в приміщенні Черкаської митниці ДФС. Для виклику працівника, який здійснить попередній запис на особистий прийом до посадових осіб митниці, необхідно звернутися до працівника, який забезпечує дотримання контрольно-пропускного режиму до приміщення митниці.