Поштова адреса ГУ ДФС у Черкаській області:
18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235
Електронна адреса:
ck.office@sfs.gov.ua
Електронна адреса ГУ ДФС у Черкаській області для подання громадянами письмових звернень:
ck.2300zvern@sfs.gov.ua
Телефони:
Канцелярія:
(0472) 33-91-02
Приймальня / Факс: (0472) 54-05-31
Графік роботи
З понеділка по п’ятницю з 09:00 до 13:00 та з 13:45 до 18:00 (у п’ятницю – до 16:45).
Надання адміністративних послуг у робочі дні з 09:00 до 13:00 та з 13:45 до 18:00 (у п’ятницю – до 16:45)
Інформаційно-довідковий департамент:
0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Електронна пошта:
idd@sfs.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису)
Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС
Сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її та територіальних органів (далі – Інформація).
Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.
Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua.
Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».
Електронні звернення від громадян приймаються у ДФС на електронну адресу zvernennya@sfs.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.
Безкоштовні вебінари «Допомога платнику» - канал в Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCKJFJnNkoRLlDwMm0nUi8Nw
Запитання надсилати на адресу help_payer@ukr.net
Сторінка головного управління ДФС у Черкаській області у Facebook: https://www.facebook.com/sfs.cherkasy/#
Телефон довіри Головного управління ДФС у Черкаській області (0472) 33-91-81
Приймальня громадян ГУ ДФС у Черкаській області:
Особистий прийом керівництвом та посадовими особами Головного управління ДФС у Черкаській області здійснюється у приміщенні головного управління за адресою: м. Черкаси, вул. Хрещатик, 235.
Згідно наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271«Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015 року за №484/26929) запис громадян на прийом проводиться в робочі дні. Проведення запису завершується не пізніше 45 хвилин до закінчення робочого дня.
Запис на черговий прийом до керівництва ГУ ДФС у Черкаській області припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, в інших випадках - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.
Отримати додаткову інформацію щодо посадових осіб, до компетенції яких відноситься вирішення питання, з якими звертається громадянин, а також здійснити попередній запис на особистий прийом до посадових осіб ГУ ДФС у Черкаській області, громадяни можуть в часи роботи установи: з понеділка по п’ятницю з 9 год.00 хв. до 13 год.00 хв. та з 13 год.45 хв. до 17 год.15 хв. (у п’ятницю – до 16 год.00 хв.):
за телефоном (0472) 33-91-54;
особисто в приміщенні ГУ ДФС у Черкаській області. Для виклику працівника, який здійснить попередній запис на особистий прийом до посадових осіб ГУ ДФС у Черкаській області, необхідно звернутися до працівника, який забезпечує дотримання контрольно-пропускного режиму до приміщення ГУ ДФС у Черкаській області.